Robert Burns Poems
- 51. Lovely Polly Stewart.
Tune - "Ye're welcome, Charlie Stewart."
- 52. Ca' The Yowes.
Ca' the yowes to the knowes,
- 53. Husband, Husband.
Tune - "Jo Janet."
- 54. Chloe.
Air - "Daintie Davie."
- 55. Lord Gregory.
O mirk, mirk is this midnight hour,
- 56. Let Not Woman E'er Complain.
Tune - "Duncan Gray."
- 57. Bonnie Jean.
There was a lass, and she was fair,
- 58. Bannockburn. Robert Bruce's Address To His Army. (second Version.)
Scots, wha hae wi' Wallace bled,
- 59. The Lover's Morning Salute To His Mistress.
Tune - "Deil tak the Wars."
- 60. O Steer Her Up.
Tune - "O steer her up, and haud her gaun."
- 61. Wilt Thou Be My Dearie.
Air - "The Sutor's Dochter."
- 62. Gloomy December.
Tune - "Wandering Willie."
- 63. Galla Water.
There's braw, braw lads on Yarrow braes,
- 64. By Allan Stream.
By Allan stream I chanced to rove
- 65. On The Seas And Far Away.
Tune - "O'er the hills," &c.
- 66. Behold The Hour.
Tune - "Oran-gaoil."
- 67. Here's To Thy Health, My Bonnie Lass.
Tune - "Laggan Burn."
- 68. Had I A Cave.
Tune - "Robin Adair."
- 69. Cassillis' Banks.
Now bank an' brae are claith'd in green,
- 70. Phillis The Fair.
Tune - "Robin Adair."
- 71. Come, Let Me Take Thee.
Air - "Cauld Kail."
- 72. The Red, Red Rose.
Air - "Hughie Graham."
- 73. Bruce To His Men At Bannockburn. (first Version.)
Tune - "Hey, tuttie taitie."
- 74. Dainty Davie.
Now rosy May comes in wi' flowers,
- 75. Open The Door To Me, Oh!
Oh, open the door, some pity to show,
- 76. The Gallant Weaver.
Tune - "The Weavers' March."
- 77. The Gowden Locks Of Anna.
Tune - "Banks of Banna."
- 78. Louis, What Reck I By Thee.
Tune - "Louis, what reck I by thee."
- 79. Bonnie Lesley.
O saw ye bonnie Lesley
- 80. Auld Rob Morris.
There's auld Rob Morris that wons in yon glen,
- 81. The Winsome Wee Thing.
She is a winsome wee thing,
- 82. O May, Thy Morn.
Tune - "May, thy morn."
- 83. Blooming Nelly.
Tune - "On a bank of flowers."
- 84. Anna, Thy Charms.
Tune - "Bonnie Mary."
- 85. Logan Water.
O Logan, sweetly didst thou glide,
- 86. The Cooper O' Cuddie.
Tune - "Bab at the bowster."
- 87. Flow Gently, Sweet Afton.
Tune - "Afton Water."
- 88. Wandering Willie. (last Version.)
Here awa, there awa, wandering Willie,
- 89. Jessie.
True hearted was he, the sad swain o' the Yarrow,
- 90. The Weary Pund O' Tow.
Tune - "The weary Pund o' Tow."
- 91. Mary Morison.
Tune - "Bide ye yet."
- 92. Here's His Health In Water.
Tune - "The job of journey-work."
- 93. Bannocks O' Barley.
Tune - "The Killogie."
- 94. Jockey's Ta'en The Parting Kiss.
Tune - "Jockey's ta'en the parting kiss."
- 95. Sae Far Awa.
Tune - "Dalkeith Maiden Bridge."
- 96. Duncan Gray.
Duncan Gray cam here to woo,
- 97. Highland Mary.
Tune - "Katherine Ogie."
- 98. My Ain Kind Dearie O.
When o'er the hill the eastern star
- 99. The Cardin' O't.
Tune - "Salt-fish and dumplings."
- 100. Coming Through The Rye.
Tune - "Coming through the rye."
Total 973 poems written by Robert Burns